1 |
Course Introduction
Review Product Proposal |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 1 |
200 |
2 |
Phase 1: Market Research
Market Research Introduction |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 2 |
200 |
3 |
Market Research Questionnaire |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 3 |
200 |
4 |
Special Topic: Digital Literacy 1 |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 4 |
200 |
5 |
Conduct Market Research and Analyze Data |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 5 |
200 |
6 |
Prepare Market Research Presentation |
Interactive activities
Self-reflection |
Practice Presentation |
200 |
7 |
Market Research Presentation |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 6 |
200 |
8 |
Integrated Learning 1
特別講義もしくは総合演習:ペア・グループワークで
授業内容を復習すると共に、語学力を高める学習法を
確認する。 |
Interactive activities
Self-reflection |
Prepare CV |
200 |
9 |
Phase 2: Advertising
Introduction to Advertising |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 7 |
200 |
10 |
Effective Advertising
Prepare Advertisement 1 |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 8 |
200 |
11 |
Brainstorm Advertisements |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 9 |
200 |
12 |
Special Topic: Digital Literacy 2 |
Interactive activities
Self-reflection |
Homework 10 |
200 |
13 |
Advertising Presentation Preparation |
Interactive activities
Self-reflection |
Prepare Advertising
Presentation |
200 |
14 |
Advertising Presentation |
Interactive activities
Self-reflection |
|
200 |
15 |
Integrated Learning 2
特別講義もしくは総合演習:ペア・グループワークで
授業内容を復習すると共に、語学力を高める学習法を
確認する。
自己点検・自己評価
(Self-check / self-evaluation) |
Interactive activities
Self-reflection |
|
200 |
一般に、授業あるいは課外での学習では:「知識などを取り込む」→「知識などをいろいろな角度から、場合によってはチーム活動として、考え、推論し、創造する」→「修得した内容を表現、発表、伝達する」→「総合的に評価を受ける、GoodWork!」:のようなプロセス(一部あるいは全体)を繰り返し行いながら、応用力のある知識やスキルを身につけていくことが重要です。このような学習プロセスを大事に行動してください。
※学習課題の時間欄には、指定された学習課題に要する標準的な時間を記載してあります。日々の自学自習時間全体としては、各授業に応じた時間(例えば2単位科目の場合、予習2時間・復習2時間/週)を取るよう努めてください。詳しくは教員の指導に従って下さい。